tisdag 27 april 2010

Fortfarande sjuk, och det är nästan sommar ute...


Har legat hela dan i min nya sköna soffa och sneglat ut på det vackra vädret. Det kryper av rastlöshet i kroppen och samtidigt orkar jag ingenting. Så frustrerande. Vill gå, och röra på mig, men blir helt matt. Nu är det kväll, och här ligger jag fortfarande... Jaja, snart ska det här vara över. Har trots allt en helt vanliogt, men jäkligt dryg, förkylning. Tänk, förr kunde man dö av det, då fanns det anledning att klaga ;-).
Det var gruppträff igår med vägning. Sjuk som jag var kunde jag inte vara med, men, jag satte mig faktiskt i bilen och slank in för enbart vägning. Dom andra tog ett långt kliv ifrån mig. Usch, jag vet, inte helt ok, men behövde få veta.
Vägde 70,3 kg. -1 på en vecka. Inte lika mycket som jag tappat tidigare, men med sängläge en hel vecka, så var jag ändå nöjd :-).
Och nu är det inte långt kvar tills jag passerar det magiska 70-strecket. Bara jag kan komma igång och träna snart så!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar