måndag 3 maj 2010

Längesen...

var det jag skrev. Har ju varit sjuk och dom senaste dagarna har det varit fullspäckat på schemat med middagar, brasa och besök från mina föräldrar. Men det har varit jättetrevligt allting och det kändes skönt att få ett socialt liv igen efter dunderförkylningen.
I fredags var jag på min första träff med coachen. Det var bra. Vägde 69.5 och det kändes helt fantastiskt. Att ligga under 70 strecket. Det var längesen :-).

Har skött mig med maten under förkylningen, men många steg har det inte blivit. Två veckor utan träning. Det syntes, för fettprocenten hade inte minskat.

I lördags kunde jag inte hålla mig. Det blev två stora glas mousserande. Och det var så himla gott :-). Blev lite skönt snurrig, men hade en galen huvudvärk dan efter. Det var skönt att få smaka, men jag ska vara restriktiv i fortsättningen. Men jag ångrar mig absolut inte. Får se bara vad det gör med vikten, om det kommer stanna upp lite nu. Ska inte väga mig förrän om en hel vecka...tycker det går lite för långt mellan vägningarna på itrim. Annars har jag inget att klaga på.
Nä, nu är det nya tag med träning och jobb i veckan.
Ha det bäst alla :-)))

1 kommentar:

  1. Skål och håll i hatten ;0)

    Huvudsaken var att du njöt av mouserande, och inte har dåligt samvete efter.

    Jag får dåligt samvete för saker jag gör som jag kanske inte borde och som jag vet är ok. Men inte är enligt itrimmetoden, som att käka naturdiets sortiment.

    SvaraRadera