onsdag 14 april 2010

Faaaan

Nu är jag sugen. Till och med hungrig. Vill äta nåt. NU. Snusar som en tok, har huvudvärk (som jag inte haft senaste 3 veckorna, jag som käkat värktabletter i flera år) och börjar starkt tvivla på att jag nånsin kommer komma under 70 kilo...Så känns det nu. Men faaaaaan. Så ska det inte bli.
Fick ont i magen på jobbet idag. Massa strul och hamnade i en obekväm sits. Tog nog massa enegi. Förr åt jag alltid när jag mådde så, men nu kan jag inte det.
Måste stå emot. Kommer må sämre än sämst annars...

2 kommentarer:

  1. Heja, du kommer klara det här. Du är så jävla stark!
    Jag håller på dej, det vet du.

    Puss på dej.
    //Jag som alltid glömmer att gå in här och läsa ;)

    SvaraRadera
  2. Ut och spring, gå en promenad, meditera....vad som helst som får dig att bryta tankemönstret för en stund. Avled impulsen att stoppa något i munnen. Det är så svårt när man gått över sin uppsatta gräns att ta sig tillbaka. Det blir som om the damage is already done och kräver så mycket mer energi att komma tillbaka på banan igen. Fight the good fight...

    SvaraRadera