söndag 11 april 2010

Sol och vår!!!

Vilken bra dag det har varit idag! Har känt mig pigg så jag har städat inne, glidit omkring i trädgården med en kaffekopp och njutit av sol och spirande vårblommor. Tränade body pump på eftermiddagen och kände mig mycket starkare idag än vad jag gjorde förra gången. Tror även att matupplägget vid träning funkar bra! Det är så skönt att jag kan köra den här dieten och samtidigt träna som vanligt :-).
Sen blev familjen bjudna på middag hos några vänner. Alltid tacksamt för oss som inte har något riktigt kök. Det var tacos och såg väldigt gott ut, men inga problem att stå emot. Jag tänker att det är ju bara 6-7 veckor tills jag kan äta det själv :-). Allt är relativt ;-).
Imorgon är det dags för först vägningen sen jag började. Gått lite VÄL lång tid tycker jag (3,5 veckor), men jag har ju vägt mig hemma, och enligt min våg har jag minskat ca 7 kilo och 14 cm i midjan. Hoppas jag inte blir alltför besviken i morgon ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar