onsdag 7 april 2010

3 veckor klara!!!!

Helt otroligt! Har gjort 3 veckor nu, och än så länge så spyr jag inte på maten. Har nu ca 6-7 veckor kvar tills målvikten är nådd, och det ska jag klara.
Går in i en ny fas nu och får äta hela 800 kalorier /dag, men jag fler rätter att välja mellan!
Påsken med familjen gick hur bra som helst. Inga problem att stå emot och dessutom blir det lättare när jag får kommentarer om att det syns att jag tappat några kilon. Det gör mig glad :-).
Tyvärr vet jag inte exakt hur mycket jag gått ner på dom här tre veckorna, men enligt min våg är det ca 6 kilon och ca 10 cm i midjan. På måndag ska jag väga mig på riktigt. Spännande!
Har inte skött stegen något vidare dom senaste 3-4 dagarna. har suttit mycket i bilen och då är det svårt. Ska försöka gå mycket i helgen i alla fall!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar