fredag 9 april 2010

Frussen och trött idag

Idag körde det ihop sig på jobbet. Fick ett sista-minuten jobb precis på min lunch, så min planerade lunchträning blev inställd och istället var jag ute och frös i några timmar. Fick aldrig nån energi tillbaka, så istället för att träna efter jobbet som jag tänkte isället, åkte jag hem och skakade och frös under täcket. Och räknade minuterna så att jag skulle kunna få kvällens måltid.
Det är det som händer när maten kommer ur fas. Behöver äta ca 30 min innan träning. Då mår jag hur bra som helst. Och har jag tränat så mår jag bättre efter det och kommer inte in i dom här frossorna. Men nu gick det för lång tid efter målet som jag skulle träna, så när jag stod på gymmet fick jag vända i dörren. Var alldeles för svag. Sen blev det så här :-(
Men planen är att jag ska träna imorgon. Då kommer jag må bättre :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar