fredag 2 april 2010

Lite kämpigt nu


Har varit på påskmiddag hos några kompisar. Verkligen supertrevligt och med en OTROLIGT massa god mat. Fick verkligen kämpa järnet för att stå emot. Allt ser så fruktansvärt gott ut. Gravad lax, sill och potatis, prinskorvar och helstekt rostbiff marinerad i vitlök. Äppelpaj med vaniljglass till efterrätt, folköl och snaps till sillen. ÄLSKAR allt det och stod över alltihopa. Satt och sörplade min soppa som jag äter varje dag, och fick min pulvergröt på kvällen när dom andra åt efterrätt. Längtar efter vanlig riktig mat. Ingen fast food, utan VANLIG mat! Oj vad jag kommer uppskatta det sen. Är ialla fall stolt att jag klarade det. Det är bara att kämpa på. I sommar kan jag njuta av sån mat. Mmmmmm *längtar* :-)

1 kommentar:

  1. Heeeeej!
    Tack för igår,det var så trevligt att ha er här:) Jag måste säga att jag är så imponerad att du kan stå emot så starkt,hade jag aldrig klarat.Inte ens mjölk i kaffet....Det kommer gå jätte bra för dig,det där.
    Vi hörs sen
    Puss o Kram/Sofie

    SvaraRadera