måndag 29 mars 2010

Sömn #2 och gruppträff

Appropå sömn, så är det SÅ viktigt som jag skrev om tidigare. Funkar inte det så kommer suget och konstiga mattider. Som i natt, sov jättedåligt med en liten parvel i sängen som snurrade järnet. Helt död på morgonen, och behövde egentligen gå upp och äta, men somnade om. Vilket är jätteskönt, men sen blev det svårt med maten och mattiderna. De är ju så viktiga nu. Hade svårt att få till att äta 4 gånger på hela dagen med 4 timmars mellanrum. Åt frukost vid 11, tog en långpromenad och sen var jag så trött och svimfärdig att jag inte orkade tänka. Normalt är ju att jag äter måltid nr 2 ca 11, så det märktes direkt att jag kom ur fas. Åt ikapp (med bara 2 timmars mellanrum) och mådde mycket bättre sen. Lärde mig av det här att så länge jag håller på med det här är det superviktigt att gå och lägga sig hyfsat samma tid och gå upp och att frukost hyfsat samma tid. Då kommer jag må mycket bättre!!!

Första gruppträffen var idag. En salig blandning av män och kvinnor, superfeta och lite minde tjocka. Kändes som en allmängenomgång, men jag kommer definitivt försöka gå på alla gruppträffar. De är trots allt viktiga för motivationen.
Var tyvärr ingen vägning första gången, men det behövs inte. Jag ser och känner själv på min kropp att det hänt massor, och det är en superkick :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar