onsdag 24 mars 2010

1 vecka klar!!!



Ja, nu har jag kört i en hel vecka, och det har gått förvånadsvärt bra!!!! Kan inte ens tänka på att bara för en vecka sen så kunde jag trycka 1-2 snickers + några glassar på kvällarna. Och då hade jag dessutom ätit mastiga luncher och middagar. Nu är det bara att köra på så här i ca 7 veckor till och sen kommer den svåra biten tror jag. Nämligen att börja laga och planera maten så det blir en del i vardagen (som alla normala människor gör dagligen). Det som är så fantastiskt skönt nu, är att jag aldrig behöver fundera på vad jag ska äta, vad som ska handlas, vad ska vi äta till middag i dag då?! Jag behöver bara veta att jag ska äta var 4:e timme så mår jag bra. Så himla enkelt :-).
Har dessutom tränat idag. Sprang 35 minuter på löpbandet. Det är alltid en början. För om nästan exakt 5 månader så är det dags för Tjejmilen och då är planen att jag ska springa en mil på en timme. Det ska jag nog fixa om jag börjar träna nu!!!

2 kommentarer: