onsdag 31 mars 2010

Så jäkla nöjd!

Har precis tränat på lunchen. Har ett SATS center precis nära jobbet så det är så lätt då. Sprang 5 km 30 minuter. Väldigt nöjd. Tungt var det periodvis, men jag måste ju kämpa lite för att bygga upp konditionen. Så nu är jag halvvägs till milen ;-)

Känns även bra att jag inte har fuskat det minsta lilla. Det finns inte i mitt huvud just nu. För SKULLE jag göra det så tror jag att jag sätter ämnesomsättningen ur spel. Just nu äter jag väldigt lite kalorier och samtidigt tränar. Det måste ju hålla ämnesomsättningen igång. Skulle jag då fuska så borde kroppen (hjärnan) bli överlycklig av att få extra energi och då suga åt sig allt och spara och hålla på det lilla. Den vet ju inte när extra energi kommer nästa gång :-). Så nä, att fuska är inget för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar