fredag 19 mars 2010

Dag 2, vecka 1


Foto: http://annazoila.blogspot.com/

Köpte skogsbärsshaken idag och drack till lunch. Fy f-n vad den var äcklig tycker jag. Har så svårt för konsistensen och bismaken. Var tvungen att skölja ner med vatten och kaffe för att över huvdtaget klara av det. Blev en riktig miljötjuv på kuppen med alla engångsmuggar jag använder *skäms*. Itrims soppor (den enda jag smakat hittills är kyckling) och gröten, funkar som tur är, jättebra. Gillar att det är varmt, så det blir mer likt riktig mat.

Ett och ett halvt dygn har det bara gått sen jag började och jag känner mig inkörd redan. Tänker inte på mat (otroligt nog) och mår hyfsat bra. Är lite hungrig, igår var jag galet frusen och lite yr. Mitt största problem är att jag är mer förvirrad än nånsin. Har svårt att koncentrera mig och känner mig extremt trög. Hopas det går över med tiden. Jag vill ju inte bli dum på kuppen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar