måndag 22 mars 2010

NÖJD!



Imorse vaknade jag och mådde himla bra. Utsövd, inte matt eller hungrig. Skönt :-). Har haft en massa energi hela dagen. Solen sken och fick vårkänslor i hela kroppen. Tog en timmes promenad med en god vän. Skön tför både kropp och själ. Sen satte jag igång att städa hela nedervåningen däe hela familjen bor nu pga kök-och vardagsrumsrenovering. Otroligt skönt. Inte nog med det, efter min sopplunch drog jag iväg och tog ett cirkelpass på itrim. Körde hårt, så jag var helt slut efter den halvtimmen. Det är det som jag tycker är så bra med cirkelträningen där. Har man inte jättemycket tid blir träningen av just för att det bara är en halvtimme. Och en halvtimmes träning är bättre än ingen alls :-).
Stegen har gått som smort, och än är inte dan slut. Ska promenera till centrum och hämta ut ett paket på posten. Så det har varit en jättebra dag med massa energi och mycket som blivit gjort. Hoppas jag är lika pigg imorgon när jag ska jobba 12 timmar...

1 kommentar:

  1. Vilken fin stegräknare. Tror Mumlan har en likadan. :0)

    Du ser, det artar sig med stegen. Nu skriver ju jag lite i efterhand men tycker det är så kul att följa hela processen.

    SvaraRadera